SYSTEM ELEKTRONICZNEJ REKRUTACJI NA SZKOLENIA
w ramach projektu

Akademia Kompetencji Przyszłości

Projekty wdrożeniowe CRM: strategia, ludzie, procesy, narzędzia IT


Termin realizacji szkolenia (od – do)
od 2025-11-20 do 2025-12-06
Opis szkolenia

Warsztaty zaplanowano w taki sposób, aby zbudować u jego uczestników pełen przegląd wyzwań, zadań i korzyści, które towarzyszą projektom wdrożeniowym z zakresu Zarządzania relacjami z klientami (Customer Relationship Management). Uwzględniono cztery obszary, których właściwa koordynacja warunkuje osiągnięcie sukcesu przez przedsiębiorstwa stosujące CRM: strategię marketingu relacji, pracowników, procesy obsługi klientów oraz systemy IT.

Pracując w grupach odtwarzających funkcjonowanie rzeczywistych zespołów wdrożeniowych, uczestnicy warsztatów przygotują plan wdrożenia, określą cele, wymagania i źródła zysków projektu, ustalą zasady współpracy z dostawcą oprogramowania oraz zaplanują wdrożenie systemu klasy CRM wśród pracowników obsługujących klientów. Dzięki temu, uczestnicy będą mogli ukierunkować swój przyszły projekt CRM tak aby uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia lub świadomie odłożyć inwestycję w system IT na później. W projektach już rozpoczętych dokonają precyzyjnej analizy obszarów problemowych i zaplanują działania korygujące.

Szkolenie dedykowane jest:
– członkom i menedżerom zespołów CRM, Customer Experience, obsługi klienta,
– menedżerom kierującym działami firmy, w których ważne jest zrozumienie potrzeb klientów i własnych pracowników,
– kierownikom projektów IT dedykowanych zarządzaniu danymi klientów,
– osobom, które odpowiadają za wdrażanie projektów, których celem jest poprawa relacji z klientami i pracownikami (satysfakcja, zaangażowanie, lojalność, rentowność).


 

Warunki ukończenia szkolenia (czyli zdobycia kompetencji/kwalifikacji):

Wykonanie zadań umieszczonych w arkuszu egzaminacyjnym na poziomie co najmniej 60%.

 

Materiały dydaktyczne zostaną udostępnione w wersji elektronicznej na koncie uczestnika.


 

 

 

Program szkolenia

 1.Obszary CRM: strategia, ludzie, procesy, narzędzia IT

2.Procesy CRM i ich modelowanie

3. Projekt biznesowy i techniczny CRM

4.Case study projektów wdrożeniowych CRM

5. Wybór partnera wdrożenia, umowa wdrożeniowa i ochrona danych osobowych

 

Efekty kształcenia

-Uczestnik zna i rozumie założenia relacyjnego modelu biznesowego wskazując na zachowania firm dojrzałych w zakresie zarządzania relacjami.

-Uczestnik rozróżnia i potrafi interpretować wielkości podstawowych wskaźników relacyjnych RFM, CLV i NPS oraz innych KPI mierzących sukces wdrożenia CRM.

-Uczestnik charakteryzuje podstawowe procesy CRM oraz rozumie zasady ich mapowania i optymalizacji.

-Uczestnik formułuje zasady 'IT governance' w ramach projektów wdrożeniowych systemów informatycznych klasy CRM

-Uczestnik rozwiązuje problemy pojawiające się we wdrażaniu CRM w przedsiębiorstwie.

-Uczestnik optymalizuje procesy CRM.

-Uczestnik tworzy scenariusze obsługi dla wybranych grup z portfolio klientów.

-Uczestnik opracowuje projekt wdrożenia systemu informatycznego klasy CRM.

-Uczestnik jest gotów do wypracowania rozwiązań postawionych problemów uwzględniając przy tym osiąganie celów biznesowych z poszanowaniem zasad etyki.

-Uczestnik jest otwarty na wymianę poglądów i twórczy dialog.

 

Akceptacja polityki prywatności

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.