
Cel: Jest to szkolenie doskonalące umiejętności menedżerskie i liderskie w zakresie motywowania pracowników i budowania zaangażowania zgodnie z najnowszymi trendami. Pokazuje ono nowe koncepcje i narzędzia, dzięki którym manager będzie wiedział, jak działać, by pracownicy otrzymywali pozytywne wzmocnienia i stali się maksymalnie zaangażowani w realizację celów i osiąganie lepszych wyników. Jest ono przygotowane w formie warsztatowej, aktywnej, dającej możliwość wymiany doświadczeń, przewiduje m.in. analizy case studies i dyskusje, praktyczne ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Celem głównym szkolenia jest poszerzenie kompetencji menedżerów w kierunku motywowania, angażowania i inspirowania pracowników (także w kontekście różnic pokoleniowych) dzięki wyjściu poza utarte schematy.
Adresaci szkolenia to osoby pracujące lub zamierzające rozpocząć pracę na stanowiskach menedżerskich, które chcą poszerzyć kompetencje z zakresu motywowania pracowników i elastycznie dostosowywać bodźce motywacyjne do zmian pokoleniowych i oczekiwań pracowników.
Wymagania wstępne:
Wymagania wstępne:
- dostęp do Internetu oraz możliwość wykorzystania mikrofonu i kamery
Warunki ukończenia szkolenia (czyli zdobycia kompetencji/kwalifikacji):
1.Zaliczenie testu sytuacyjnego po szkoleniu on-line w oparciu o klucz oceny (kategoria-punktacja- kryterium). Ocena dokonana przez osobę inną niż prowadzący. Kryterium zaliczenia – 60% .
2.Zaliczenie testu podsumowującego (post test) w formie elektronicznej z automatyczną weryfikacją odpowiedzi. Kryterium zaliczenia – 60%.
Materiały dydaktyczne w formacie PDF zostaną udostępnione na koncie uczestnika.